معرفی کسب و کار های کوچک پر سود

معرفی کسب و کار های کوچک پر سود

وقتی از سود صحبت می کنیم، تفاوت زیادی بین کسب و کار های بزرگ پر سود و کسب و کار های کوچک پر سود وجود دارد. صاحبان بسیاری از مشاغل کوچک در حال حاضر در دسترس نیستند تا درباره شغل و بیزینس خود به شما توضیح دهند؛ پس ما لیستی از کسب و کار های کوچک پر سود را برای شما جمع آوری کرده ایم تا با خواندن این لیست، خلاقیتتان را تحریک کنیم و کسب و کاری راه بیندازید و به سود برسید. در ادامه با معرفی این مشاغل همراه ما باشید.

مشاور کسب و کار

مشاور کسب و کار برای حل مشکلات کسب و کار های مختلف به کمک آن ها می رود. اگر در زمینه خاصی تخصص دارید، می توانید مشاوره را به عنوان شغل پر سود خود انتخاب کنید. مشاوران کسب و کار از چند صد هزار تومان در روز تا چند صد میلیون تومان در سال درامد دارند و به صورت پورسانتی هم حقوق خوبی دریافت می کنند. بسیاری از مشاوران درباره شغل خود گفته اند که وقتی در ابتدا کار را شروع کرده اند، دائما به دنبال کسب اطلاعات مختلف در زمینه های مختلف بوده اند اما پس از مدتی، دانش آن ها افزایش یافته است و به انتقال دانش پرداخته اند. البته فرایند مشاوره کسب و کار با بیزینس کوچینگ متفاوت هست.

آژانس معاملات املاک

در همین ابتدا بهتر است به شما هشدار دهیم که تنها یک ششم از آژانس های املاک موفق می شوند تا به درامد خوبی برسند؛ اما اگر شما جزء آن یک ششم باشید به سود زیادی خواهید رسید.

سانتینو فیلیپل، یکی از مشاورین املاک موفق، می گوید که بیش از 2 میلیون دلار در سال درآمد دارد! او به عنوان مشاور املاک، عامل و حتی سرمایه گذار فعالیت می کند.

خدمات نظافتی

کسب و کار های کوچک پر سود

خدمات نظافتی یکی از کسب و کار های کوچک پر سود است. شما می توانید یک دفتر خدماتی، یک قالیشویی یا حتی هر کسب و کار مرتبط با نظافتی را راه اندازی کنید.

مت کریمی از افراد موفق در کسب و کار خود می گوید که پدرش به او 3000 دلار قرض داد و او در یک دوره آموزشی مرتبط با شغل قالیشویی شرکت کرد. حال او سه برابر مبلغی که از پدرش قرض کرده بود را هر ماه به دست می آورد. راه اندازی یک شرکت خدمات نظافتی که افراد مختلفی را برای نظفت به منازل می فرستد، سرمایه زیادی نمی خواهد اما سود زیادی به همراه دارد.

مدیریت رسانه های اجتماعی

اگر با دست خالی به دنبال سود می گردید، این شغل مختص شماست! با گسترش رسانه های اجتماعی در دنیای امروز، مدیریت صفحات مجازی مختلف به شغلی پر سود تبدیل شده است. برای شروع این شغل پر سود فقط به یک کامپیوتر نیاز دارید. این یعنی که شما می توانید در منزلتان بنشینید و بدون سرمایه گذاری در کاری به درآمد خوبی برسید.

ایجاد دوره های آنلاین

وقتی از کسب و کار های کوچک پرسود صحبت می کنیم، ایجاد دوره های آنلاین یا همان آموزش مجازی از بهترین گزینه های ممکن است. شما بدون داشتن سرمایه می توانید به آموزش مهارت یا علمی که در آن تخصص دارید بپردازید. البته اگر برای گسترش کار خود کمی هزینه تبلیغات در نظر بگیرید، به سود بیشتری خواهید رسید. شرکت کنندگان دوره های شما، در صورت رضایت پس از مدتی، هزینه بسیار بیشتری را به شما پرداخت خواهند کرد. البته مطالب درست و شیوه صحیح آموزش در این مدل کسب و کار بسیار مهم هست.

یک کار هنری پر سود مانند شمع سازی

شمع سازی

کار های هنری معمولا با سرمایه کم آغاز می شوند اما به سود خوبی می رسند. نکته مثبت دیگر این مشاغل، سود آوری آن ها در کوتاه مدت است. اگر به سراغ فعالیت هنری ای مانند شمع سازی رفتید، بدانید که مشتریانی که خرید عمده می کنند مانند مراکز خاص، سود پایداری برای شما به همراه دارند؛ اما مصرف کنندگانی که خرید جزئی می کنند، سود روزانه بیشتری را به ارمغان می آورند.

خدمات حمل و نقل

سرویس های حمل و نقل یکی از کسب و کار های کوچک پر سود موفق هستند. شرکت هایی مانند اسنپ در ایران و اوبر در خارج از کشور در زمان کوتاهی به سود زیادی دست یافته اند. اگر تصمیم گرفتید که کسب و کاری مرتبط با خدمات حمل و نقل را راه اندازی کنید، یادتان باشد که بهتر است روی یک منطقه جغرافیایی خاص تمرکز کنید و سعی کنید ابتدا کسب و کار خود را در همان منطقه گسترش دهید. برای مثال از ارائه خدمات در یک شهر مشخص شروع کنید و بعد ها به سراغ شهر های دیگر بروید.

خدمات طراحی و گرافیک

اگر به طراحی سایت، لوگو، طرح های گرافیکی مرتبط با بازاریابی و… علاقه مند هستید و البته در آن تخصص دارید، با سرمایه کم می توانید به درآمد برسید؛ زیرا این خدمات همیشه مورد نیاز است و تقاضای زیادی دارد. نکته مثبت دیگر این شغل این است که با یک کامپیوتر و در منزل، درامد زایی شما آغاز می شود.

مربی شخصی

مربی شخصی

اگر یک ورزشکار حرفه ای هستید و به دنبال کسب و کار های کوچک پر سود می گردید، مربیگری و آموزش خصوصی در منزل را شروع کنید. شما می توانید ساعات مشخصی را به منزل متقاضیان تناسب اندام بروید و آن ها را آموزش دهید. برای این کار شما به مدرک تحصیلی خاصی نیاز ندارید و فقط با مهارت خود به سود خوبی خواهید رسید.

کپی رایتینگ، وبلاگ نویسی، بازاریابی محتوا

اگر می خواهید با یک کسب و کار کوچک به سود برسید و البته جزء افرادی هستید که می خواهند خودشان رئیس خودشان باشند، این نوع مشاغل را انتخاب کنید. یک تلفن همراه، کامپیوتر و اینترنت کار شما را راه می اندازد. در بازاریابی و تولید محتوا معمولا درامد شما به تعداد کلمات بستگی دارد و این بسیار منصفانه است.

کیترینگ (خدمات تهیه غذا)

راه اندازی یک کیترینگ خانگی به شما این امکان را می دهد که در منزلتان آشپزی کنید و غذا های خوشمزه تان را به مجالس و جشن ها بفرستید. مشتریان شخصی با سفارش برای مراسم های خانوادگی، شرکت ها با سفارش برای رویداد هایشان (ایونت ها) یا ناهار کارمندان و… شما را به درامد خوبی خواهند رساند. کافی است تا به آشپزی علاقه مند باشید.

نتیجه گیری

در دنیای پر خرج امروز احتمالا به دنبال راهی برای راه اندازی کسب و کار های کوچک پر سود هستید. کسب و کار هایی که سرمایه، امکانات و نیروی انسانی زیادی نخواهند و سود زیادی را به همراه داشته باشند. ما در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با برخی از این مشاغل آشنا کنیم. امیدواریم که با خواندن این مطلب، گام به گام به سوی موفقیت قدم بردارید. فقط کافیه شروع کنی و انجامش بدی.

دیدگاه‌ها ۰